07-29-2014, 11:57 AM
[11:51PM, 7/28/2014] رضايي/1: پس روش در ارسال اس ام اس به این طریق است که شما بعد از متن تبلیغاتی ارسالی خود گزینه ای را برای ارتباط مشتری جهت دریافت شماره آنها و ادامه دار کردن پروسه ارتباط و سپس ارسال پیامک دوم تکمیلی اقدام کنید
[11:56PM, 7/28/2014] رضايي/1: شما در متن پیام نباید همه مطلب را لو بدهید و شرایط را برای کسب اطلاعات بیشتر باقی بگذارید
[11:56PM, 7/28/2014] رضايي/1: کنجکاوی برای کسب اطلاعات بیشتر و یا استفاده از مزایای پنهان می تواند بسیار تاثیر گذار باشد
[12:00AM, 7/29/2014] maryam: میدونید یه نکته خیلی مهم هم اینه تبلیغات پیامکی مخصوصا توی تهران
[12:00AM, 7/29/2014] maryam: بخاطر ازدیادش الان گاهی نتیجه سو داره
[12:00AM, 7/29/2014] maryam: باید خیلی لب مرزی و با احتیاط با این نوع تبلیغات رفتار کنیم
[12:01AM, 7/29/2014] maryam: مخصوصا اینکه پیشنهاد میدم از این دیتا بیس های آماده شرکتی ها استفاده نکنید
[12:02AM, 7/29/2014] maryam: چون معمولا 90 درصدش یا قدیمین و تغیر کردن یا ثبت کننده خط عوض شده
[12:03AM, 7/29/2014] Ngo Alireza: من خودم از پیامک همونطوری که خانم MARYAR گفتن استفاده کردم ولی نتیجه خوبی نداد
[12:03AM, 7/29/2014] Ngo Alireza: 10000 پیامک فقط 5تا6 تماس
[12:04AM, 7/29/2014] رضايي/1: متن ها باید متفاوت تر ، خلاقانه تر و برای مشتریان هدف ارسال شود
[12:05AM, 7/29/2014] رضايي/1: ارسال انبوه چه بصورت پیامک و چه ایمیل جواب نمی دهد
[12:06AM, 7/29/2014] Ngo Alireza: متاسفانه پیامک بین مردم وجهه بدی پیداکرده و مردم یا اطمینان نمیکنن یا سریعا پاک میشه
[12:09AM, 7/29/2014] maryam: دقیقا باید پیامک به مشتریان هدف که دیتاببسشو خودتون جمع کردید بدهید
[12:13AM, 7/29/2014] Ngo. esmail Jafari Moghadam: من هم چون مشتریانم بطور خاص خانم هستند با یه ترفندی حدود 300 شماره خاص خانم رو جمع آوری کردم
[12:14AM, 7/29/2014] Ngo. esmail Jafari Moghadam: که همگی ساکن شهرمون در بازه سنی جوان و میانسال هستند
[12:15AM, 7/29/2014] maryam: این یعنی شما 50 درصد راهو رفتی
[12:15AM, 7/29/2014] Ngo. esmail Jafari Moghadam: توی فروشگاه هم میخوام یه پوستر بزنم با متنی مناسب که عدد مثلا 1 رو بفرستید به شماره و به لیست مشتریان طلایی بپیوندید
[12:16AM, 7/29/2014] maryam: 50 درصد دیگه طراحی استراتژی تبلیغتونه
[12:24AM, 7/29/2014] رضايي/1: خیلی خوبه همانطور که باهم صحبت کردیم از مجموعه این استراتژی ها استفاده کنید و نتایج را رصد کنید تا بهترین کارکرد را شناسایی کنید
[11:56PM, 7/28/2014] رضايي/1: شما در متن پیام نباید همه مطلب را لو بدهید و شرایط را برای کسب اطلاعات بیشتر باقی بگذارید
[11:56PM, 7/28/2014] رضايي/1: کنجکاوی برای کسب اطلاعات بیشتر و یا استفاده از مزایای پنهان می تواند بسیار تاثیر گذار باشد
[12:00AM, 7/29/2014] maryam: میدونید یه نکته خیلی مهم هم اینه تبلیغات پیامکی مخصوصا توی تهران
[12:00AM, 7/29/2014] maryam: بخاطر ازدیادش الان گاهی نتیجه سو داره
[12:00AM, 7/29/2014] maryam: باید خیلی لب مرزی و با احتیاط با این نوع تبلیغات رفتار کنیم
[12:01AM, 7/29/2014] maryam: مخصوصا اینکه پیشنهاد میدم از این دیتا بیس های آماده شرکتی ها استفاده نکنید
[12:02AM, 7/29/2014] maryam: چون معمولا 90 درصدش یا قدیمین و تغیر کردن یا ثبت کننده خط عوض شده
[12:03AM, 7/29/2014] Ngo Alireza: من خودم از پیامک همونطوری که خانم MARYAR گفتن استفاده کردم ولی نتیجه خوبی نداد
[12:03AM, 7/29/2014] Ngo Alireza: 10000 پیامک فقط 5تا6 تماس
[12:04AM, 7/29/2014] رضايي/1: متن ها باید متفاوت تر ، خلاقانه تر و برای مشتریان هدف ارسال شود
[12:05AM, 7/29/2014] رضايي/1: ارسال انبوه چه بصورت پیامک و چه ایمیل جواب نمی دهد
[12:06AM, 7/29/2014] Ngo Alireza: متاسفانه پیامک بین مردم وجهه بدی پیداکرده و مردم یا اطمینان نمیکنن یا سریعا پاک میشه
[12:09AM, 7/29/2014] maryam: دقیقا باید پیامک به مشتریان هدف که دیتاببسشو خودتون جمع کردید بدهید
[12:13AM, 7/29/2014] Ngo. esmail Jafari Moghadam: من هم چون مشتریانم بطور خاص خانم هستند با یه ترفندی حدود 300 شماره خاص خانم رو جمع آوری کردم
[12:14AM, 7/29/2014] Ngo. esmail Jafari Moghadam: که همگی ساکن شهرمون در بازه سنی جوان و میانسال هستند
[12:15AM, 7/29/2014] maryam: این یعنی شما 50 درصد راهو رفتی
[12:15AM, 7/29/2014] Ngo. esmail Jafari Moghadam: توی فروشگاه هم میخوام یه پوستر بزنم با متنی مناسب که عدد مثلا 1 رو بفرستید به شماره و به لیست مشتریان طلایی بپیوندید
[12:16AM, 7/29/2014] maryam: 50 درصد دیگه طراحی استراتژی تبلیغتونه
[12:24AM, 7/29/2014] رضايي/1: خیلی خوبه همانطور که باهم صحبت کردیم از مجموعه این استراتژی ها استفاده کنید و نتایج را رصد کنید تا بهترین کارکرد را شناسایی کنید