سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: میشه در مورد پوشاک راهنماییم کنید؟
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
سلام به همگی من تقریبا هر روز از 7 صبح تا 4 بعد از ظهر که سر کارم پیوسته در مواقع بی کاری توی این سایت هستم و تمام مطالبش رو میخونم
میدونم که در مورد پوشاک راهنمایی و سئوال زیاد بوده
ولی میخوام با توجه به شرایط من کمکم کنید
من میخوام یه مغازه پوشاک باز کنم و البته اصلا سرمایه زیادی ندارم نهایت 1 میلیون!!
میدونم که میگید نمیشه شاید زیادی به خودم و این کار مطمئنم. خیلی وقته که دارم در مورد این کار تحقیق میکنم و اول میخواستم کم کم لباس بیارم و توی خونه بفروشم ولی از اونجا که من از صبح تا غروب سر کار هستم و برای همین با همسایه ها و یا آدمای دیگه زیاد آشنا نیستم و ارتباطی ندارم نمیدونم چطور باید توی خونه بفروشم. تو فکر این بودم که یه جوری پول جور کنم و یه مغازه کوچک پوشاک بزنم و فروشنده بزارم چون پول لازمم و نمیتونم از سر این کارم بیام بیرون!! لا اقل تا چند ماه .
ناگفته نماند من یه خانم متاهل هستم و کارهای خونه هم روی دوش منه خب!! و البته علاقه و مهارت کار عکاسی رو هم دارم و این رو هم کنار کارام انجام میدم و ادامه خواهم داد.
به نظرتون این کار رو انجام بدم؟ از کجا شروع کنم ؟ کسی هست که تو کار پوشاک باشه و بتونه کمکم کنه؟
سلام کارپوشاک کاربسیارپرسودی هست
ب شرط اینکه بتونی توبازاررقابت کنی
بنظرم واسه شروع کارتومنزل 1میلیون کافیه
ولی واسه مغازه بالای 5 مییلون نیاز حداقل
سلام . من سالها تجربه در پوشاک و تولید اون دارم تو زمینه پوشاک فقط دوخت در منزل خیلی جواب میده من قبلا مزون داشتم در بهترین منطقه تهران و متاسفانه به علت بیماری فرزندم باید تهران رو ترک میکردم . تولیدی زدم پول کارگاه و اجاره هم دادم اما متاسفانه کارم رو که فروختم جاش چک های برگشتی نصیبم شد . لازم میدونم بگم مردانی که در این صنف کار میکنند فوق العاده غیر مسوول هستند و ازونجا که اشناهای زیادی هم ندارین توصیه میکنم اصلا دنبال فروش در منزل نباشید. اگه احیانا هر هنری دارین توصیه میکنم حدااقل تدرییش رو پر منزل انجام بدین .
از صمیم قلب آرزوی موفقیت براتون دارم
اگه هنر دارین میتونین سفره عقد بزنین و اجاره بدین باور کنین بهتر از تولید و فروش پوشاکه
سلام - بنظرم بهتره با همون سرمایه 1 تومان لباس تهیه کنید (فعلا چیزهای کوچکتر و ارزونتر) با استفاده از هنر عکاسیتون تو اینستا یا تلگرام مشتری پیدا کنید
خودمم همین کارو بعنوان شغل دوم انجام میدم
راهنمایی خواستید در خدمتم

آیدی تلگرام@Ideograms
سلام و درود خدمت یکایک عزیزان
بنده تو کار تیشرت و تاپ زنانه ترک هستم و تمامی کارها یکماه ضمانت تعویض دارن و مهمترین مزیتشون اینه که فری سایزن
قیمت عمده اجناس خیلی خیلی به صرفه تر هست اما من بالای 2 عدد هم عمده حساب میکنم براتون تا عزیزانی که پول کمی هم دارند شروع کنند با یه یاعلی و به خود باوری برسن
تو اکثر شهرها هم دوستانی هستند که کارهارو براشون ارسال میکنم در تهران ارسال حضوری دارم ، خیلی از دوستانمو که از وضعیت بد اقتصادی نالان بودن نون خور کردم
میتونید دو سه تا نمونه ببرید توی دوستان و آشنایانتون و همسایه ها و مغازه ها نشون بدید و از روی اون سفارش بگیرید
دوستانی که تمایل دارند بهم پیام خصوصی بدند التماس دعا عزیزان
سلام
راهنمایی میخواستم ازتون.
من قصد دارم به ترکیه سفر کنم و با خودم مقداری لباس و زیورالات بیارم و به صورت اینترنتی در کانال تلگرام و اینستاگرام بفروشم.
میخواستم بدونم آیا امکانش هست که با تعزیرات به مشکل بربخورم و جنسامو به عنوان قاچاق مصادره کنن؟

ممنون
در حال حاضر راه اندازی ارزانسرای پوشاک زنانه سوددهی بسیار خوبی داره . با سرمایه کم می تونید در یک مغازه و یا در خانه و بصورت مزون خانگی و یا در اینترنت و اینستا گرام و تلگرام به راحتی و با سود خیلی خوبی بفروشید .

لباسهای ارزان و با کیفیت ایرانی ، دارای تنوع و طرح های زیبا و جذاب ، به مشکل اماکن و تعزیرات هم نمیخورید و باعث رونق تولید داخلی هم میشید .

ما خودمون هم تولید داریم و هم پخش لباس های ارزان زنانه برای ارزانسراهای پوشاک ، اکه خواستید در خدمتتون هستیم . از راهنمایی باری راه اندازی با کمترین هزینه .... تا تامین لباسها با قیمت های رقابتی و کیفیت خوب .
(06-06-2017 12:59 PM)rad86 نوشته شده توسط: [ -> ]در حال حاضر راه اندازی ارزانسرای پوشاک زنانه سوددهی بسیار خوبی داره . با سرمایه کم می تونید در یک مغازه و یا در خانه و بصورت مزون خانگی و یا در اینترنت و اینستا گرام و تلگرام به راحتی و با سود خیلی خوبی بفروشید .

لباسهای ارزان و با کیفیت ایرانی ، دارای تنوع و طرح های زیبا و جذاب ، به مشکل اماکن و تعزیرات هم نمیخورید و باعث رونق تولید داخلی هم میشید .

ما خودمون هم تولید داریم و هم پخش لباس های ارزان زنانه برای ارزانسراهای پوشاک ، اکه خواستید در خدمتتون هستیم . از راهنمایی باری راه اندازی با کمترین هزینه .... تا تامین لباسها با قیمت های رقابتی و کیفیت خوب .
سلام میشه در تلگرام به بنده پیام بدین؟
09107895918
لطفا فقط در تلگرام،چون من میخوام یه ارزون فروشی پوشاک زنونه و بچگونه بزنم
لینک مرجع