سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران

نسخه کامل: مسابقات جهانی کار آفرینی (Global Startup battle )
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2
سلام دوستان عزیز ، من نوید اردکانیان هستم ، وهمراه دوستانم ازین که در جمع شما عزیزان کارآفرین هستیم خوشحالیم.
ما هم میخوایم میلیاردر شیم و واسه همین شب و روزمونو گذاشتیم رو کارایی که این روزا همه ازش میلیاردر میشن ، ایجاد استارت آپ .

استارت اپ ما که در استارت آپ ویکند جهانی مشهد رتبه آورد اسمش لوسید Lucid هست .این اپلیکیشن با بدست آوردن الگوی خواب شما متوجه میشه که شما چه زمانی از شب رو رویا میبینید و درست در همون زمان صداهایی پخش میکنه که شما رو از خواب بیدار نمیکنه اما مغز رو وادار میکنه که هدفمند خواب ببینه...حتما تا حالا شده که موقع خواب صدایی از محیط اطراف میومده و ذهن شما اون رو توی رویا تون تصویر کرده. این سیستم کار لوسیده.(البته بطور خیلی مختصر)

این اپلیکیشن میذاره که در حین خواب ناخودآگاهتون رو بیدار کنید و آگاهانه دنیای خوابتون رو بسازید... هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت.
حالا هم ما توی مسابقات جهانی گلوبال استارت آپ بتل شرکت کردیم و واسه برنده شدن و اجرایی کردن این ایده به حمایت شما عزیزان و همه هموطنان خودمون نیاز داریم.

آدرس رای دادن(کار راحتیه :فقط کافیه روی این لینک کلیک کنین و طبق عکس زیر عمل کنید : http://globalstartupbattle.agorize.com/e...ble_id=446
آدرس وبسایت: http://www.dreamlucid.co


[تصویر: 75130901791360961452.jpg]
ببخشید تایپکو بالا آوردم ، فقط برای اطلاع بقیه دوستان
واقعا عجیبه !!!!!!!!!

اول از همه به آقای اردکانیان پر تلاش و میلیاردر آینده ی نه چندان دور خوشامد میگم و اطمینان میدم که در میان عزیزانی قرار گرفته اند که به خوبی با قدرت ذهن آشنا هستند و مطمئنا یکی از حامیان پرقدرت LUCID هستند.

و اما چرا عجیب؟؟؟؟؟

دوستان حتما با پستهای من در مورد استارتاپ ویکند و نتایجش تا حدودی آشنا هستید چون آقا نوید مدیر گروهی هستند که بنده افتخار عضویت داشتم و درباره اش براتون صحبت کردم .ولی واقعیتش اینه هرگز در مورد این سایت به ایشون و یا دیگر دوستان چیزی نگفته بودم البته دلیل خاصی نداره .اما کائنات و قانون جذب بار دیگه خودنمایی کرد .........

آقا نوید ،مطمئنا با عضویت در این سایت و آشنایی با دوستان اینجا گنجی پیدا کردی که آینده ارزش اونو مشخص میکنه.ضمنا جناب اردکانیان هم به عنوان جوانی خوش فکر و بسیار فعال چیزای زیادی بعد از به سامان رسوندن طرحشون برای گفتن خواهند داشت.

10_00410_00410_00410_00410_00410_00410_00410_00410_004
در ادامه صحبتهای آقا نوید اینم اضافه کنم که قابلیت خواب هدفمند تنها بخش کوچکی از مزیتهای لوسید هست .

علاوه بر استفاده های درمانی و روانکاوی از این اپلیکیشن چیزی که شاید برای ما جالب و قابل توجه هست القا جملات مثبت و یا هر گونه آموزشی در REMخواب و در نتیجه اثرات فوق العاده و در زمانی کوتاه بر ناخوداگاه میباشد که مشکل عمده اکثر ما در زمینه ی شکستن دیوارهای ذهنی است .

یک آمار مختصر از تعداد رای کشورهای مختلف بدم که قابل تامل است .طرحهای کشوری مثل یمن !!!! با اختلاف قابل توجه در صدر تمام آرا در این مسابقه جهانی میباشد.
سلام دوستان عزیز
خداقوت به همه دوستان
به نظر نرم افزار جالبی باید باشد
این نرم افزار تاکنون به مخاطب عام هم عرضه شده است؟
پیشنهاد میکنم یک دمو از این نرم افزار را برای معرفی در فضای اینترنت منتشر نمائید تا افراد بیشتری این تلاش را لمس و از آن حمایت کنند.
در مورد رای نیز، ظاهرا هر آدرس ایمیل یک رای میتواند ثبت کند!Blush
پیروز باشید
(12-04-2013 07:13 PM)کامیار کاظمی نوشته شده توسط: [ -> ]سلام دوستان عزیز
خداقوت به همه دوستان
به نظر نرم افزار جالبی باید باشد
این نرم افزار تاکنون به مخاطب عام هم عرضه شده است؟
پیشنهاد میکنم یک دمو از این نرم افزار را برای معرفی در فضای اینترنت منتشر نمائید تا افراد بیشتری این تلاش را لمس و از آن حمایت کنند.
در مورد رای نیز، ظاهرا هر آدرس ایمیل یک رای میتواند ثبت کند!Blush
پیروز باشید

salam va tashakor az shoma dooste azizam
etefaghan chand film amade kardim ke felan dar hade teaser hast. yekish rue site e ma mojode
http://www.dreamlucid.co
na hanuz erae nashode amma bezoodi be bazare jahani erae mishe
va bale, khoshal mishim shoma va doostanetun ham be ma ray bedid
با تشکر از جناب کاظمی عزیز و تمام دوستان علاقمند

دوستان خوبم ،

با توجه به آشنایی کامل شما در مورد قدرت ذهن و انقلابی که lucid در زمینه ی کمک به توانمندیهای آن خواهد نمود از نظرات و

راهنمایی های ارزشمند شما در زمینه تبلیغات موثر و بازار یابی استقبال میشود .

ابتدا مختصری از ساز و کار دقیق این برنامه :

حتما میدونید که خواب انسان سیکلهای مختلفی داره که تکرار شونده است .یک قسمت از خواب که در اون بدن به طور کامل در حد فلج شدنه اما در عین حال هوشیارترین زمان ناخوداگاه ماست که REM نامیده میشه.در این حالت ما میتونیم هر صوت یا برنامه ای
رو از طریق lucid بهش بدیم .
مثلا القا جملات مثبت تاکیدی یا یک برنامه ی آموزشی،و یا صدای طبیعت مثل امواج دریاو....ذهن انسان به جز تصویر خودش قادره هر چیزی رو بازسازی کنه حالا فرض کنید تعداد زیادی افراد در سراسر جهان یک صوت هماهنگ رو گوش کنند و روز بعد خواب هایی که دیده اند رو به اشتراک بذارن مسلما ارزش تحقیقاتی و درمانی انکار ناپذیری داره.و اهمیت ایجاد تفکر مثبت نیز با استفاده از جملات تاکیدی که کلید داشتن زندگی آرام و بی دغدغه ای در دنیای پر هیاهوی امروز نیز ارزشهای خودشو داره.

خوب حتما این سوال برای شما بوجود میاد که سازو کار این برنامه چطور هست و اصلا چه اطمینانی که مثل تبلیغات پوچ دیگه در این زمینه کلاه برداری نباشه؟؟؟(با عرض پوزش از آقای اردکانیان)

دوستان گوشی های هوشمند امکانی دارن به نام شتاب سنج یاaccelerometer که برای دریافت حرکات بدن از اون استفاده میشه .وقتی درمرحله REM هستید بدن بدون کوچکترین حرکتی است و این اطلاعات از طریق سنسورهایی به گوشی منتقل میشود که با توجه به تنظیمات قبلی توسط شما در این زمان صدایی رو که میخواهید بشنوید به صورت خودکار پخش کنه.

اضافه کنم که دریافت اطلاعات از خواب شما هیچوقت تموم نمیشه و هر چقدر بیشتر استفاده بشه الگوی خواب شما رو کاملترو دقیقتر میکنه .و بعد از مدتی میتونید مطمئن بشید که تا95%REM خواب شما صحیح هست.

مطمئنا تحت تاثیر قرار دادن ناخوداگاه مسئله ای است که به موضوعات مختصر اشاره شده در بالا محدود نمیشه و شما بهتر از بنده از ارزش و اهمیت اون رو در سطح گسترده واقفید.

امیدوارم با راهنمایی های ارزنده ی شما این طرح به سر انجام برسه و همینجا بنده از طرف مدیر یت محترم قول میدم کلیه ی دوستان محترم این سایت در زمره ی کاربران طلایی این طرح خواهند بود.10_004
http://blog.up.co/2013/12/11/top-15-gsb-...by20-team/

مفتخریم اعلام کنیم تیم لوسید طبق نتایج نهایی، تنها تیم مشهدی در بین برترین های جهان شد... بی نهایت از همه ممنونیم. امیدواریم در آخر رتبه 1 بشیم!
Top 15 GSB Teams: Women's Circle Powered By Coca Cola and the 5by20 Team - UP Global
blog.up.co
After tons of hard work and thousands of votes, we have our official top 15 teams for the Women’s Circle Powered By Coca-Cola and the 5by20 Team. These teams will move on to the formal judging round, in which they will be assessed based on set criteria by a panel of startup experts. Each team is now..

از تمامی عزیزانی که ما رو حمایت کردن بخصوص جناب کاظمی کمال تشکر رو داریم لطفا ما رو در مرحله ی بعد از راهنمایی های ارزشمند خودتون بهره مند کنید.
بسیار عالی
به شما و تیم خوبتان تبریک میگوییم
اتفاقا این هفته با دست اندرکاران رسانه ای و نماینده برنامه نویسی و بانکی جلسه ای داشته ایم و پیشنهاداتی مطرح کردیم و امید داریم به هدف حمایت از تلاش های تیم های برنامه نویسی و نرم افزارهای تولیدی ایرانی در سطح جهان بیانجامد.
به امید خدا با به سرانجام رسیدن تمام تلاش ها، جزئیات را به صورت عمومی اعلام میکنیم.
تشکر
سلام،
چه ايده ي جالبي!
من يک سال پيش يه طرح تقريبا شبيه به اين رو پياده کردم.واقعا معجزه کرد.
من حتما بهش راي ميدم.
صفحه ها: 1 2
لینک مرجع